AJJJJJJJJJJJ

Jag är så trött, trött, trött. Vilket beror på att jag inte kunnat äta eftersom jag, återigen, fått sår i munnen som resultat av fläskläpp och en vass tand. Orkar och vill inte förklara varför men poängen är att det gör förjävla ont och jag är äckligt grinig.

Lisa kom igårkväll, tack vare vårt babblande blev såret stoort och gjorde ont. Men jag va snäll som förhörde Lisa inför hennes naturkunskapsprov. Haha, kom ihåg en del saker faktiskt! Sen gick vi och la oss. Blev en hemsk natt, vaknade redan efter en stund av att det sved något otroligt mkt. Hade glömt att snus + öppet sår inte rimmar en bra melodi.. Och det är inte lätt att sova utan snus. Men det är väl det mest positiva med det hela - jag snusar mindre. Men så fort såret är borta så kommer jag ta igen det för att komma ifrån det konstanta suget jag känner nu. Dagen på praktiken va inte kul alls. Kan inte prata utan att det gör ont så jag dödade nog ganska många samtal och diskussioner eftersom jag mest nickade, skakade på huvudet och mm:ade. Lyckades peta i mig lunch iaf utan att gråta. Det gjorde jag däremot efteråt när jag gick på toa och försökte kurera läpparna med aloevera. Det går inte att beskriva smärtan, det går väl inte att jämföra med barnafödsel men SATAN vilket intensiv smärta det är. Därav blir man jävligt irriterad och vill bara slå något.

Eftersom jag sällan känner att jag vill slå något nu för tiden kände jag att det är på sin plats att stanna hemma imon och inte utsätta folk för mitt humör och mitt klagande, eller snarare gnyande eftersom det gör för ont att prata. Haha. Det är inte roligt. Inte alls. Men det är så tröttsamt. Mamma tyckte att jag sulle fortsätta pina mig med aloevera-salvan så jag får väl göra det, fälla några tårar, bli förbannad och hoppas på att det blir bättre..

MEN, förutom att allt känns förjävligt just nu så är det ju inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0