Skön dag :)

Trots kass mathållning har dagen varit super :) Blir väl en sämre natt kanske. Åkte till Alingsås med Sara i förmiddags, vi skrev sammanfattningen till c-uppsatsen och spenderade resten av tiden till att sticka. Sara lärde mig virka på ett visst sätt, kommer inte ihåg vad det mönstret heter men är glad att jag kan det nu!
Fick skjuts hem av Saras pappa, underbart att slippa dra den tunga väskan genom snön hela vägen! Gick in till stan och gjorde massa ärenden. Köpte ännu mer garn, julklapp till mamma, lite annat nödvändigt och hittade äntligen två par bra jeans! Fick lite ångest över alla pengar som försvann men jag köpte inget som jag inte behöver!

Sen gick jag till caféet där Monk och barnen var och fikade med Monks syster. Så kul att lilla Jacob är så skeptisk mot mig när jag kommer och inte alls visar glädje, men sen efter en liten stund så är jag såå viktig. Min underbaring. Oj vad vi åkte rulltrappa och kollade tomtar, haha. Sen hämtade Niclas upp barnen och släppte av mig och Monk hos mig. "Nu ska jag gå hem" sa jag till Jacob, "Neeeeej" sa han och jag känner mig alltid så hemsk. Men vi ses ju snart igen så då blir han glad igen :)





Har nu spenderat några timmar med Monk i mitt kök, välbehövligt att ses utan barnen och bara kunna tjöta och umgås! Nu ska jag försöka sticka färdigt några julklappar och greja med annat. Framförallt njuta av att vara hemma igen :D



Gammalt kort från 2007.
Vi måste bli bättre på att ta kort tillsammans så vi slipper ha så gamla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0