Nu!


Nu sitter jag på tåget till Örebro! Hade jag fått välja själv hade jag legat i sängen och sovit, för det fick jag inte göra i natt. Glad över att magen började må bra var det dags för tandvärk tydligen. En tandvärk jag känt av de senaste dagarna men inte tänkt så värst mycket på eftersom illamåendet var så intensivt. Så det blev väldigt lite sömn, efter ett ilskeutbrott som hette Allan slängde jag i mig lite värktabletter och lyckades sova typ 2 timmar. Sen blev jag arg igen och slängde i mig lite mer värktabletter och tänkte att det är dumt att ha annat än alvedon hemma. Men det hjälpte, magen mådde inte bra men tandvärken försvann i 4 timmar. Inte för att jag fick sova 4 timmar men det gjorde inte ont.

Missade tåget eftersom jag däckade någon timma så det blev dubbelt så dyr tågresa idag. Jag blir så glad. Nu sitter jag här med illamående, magsmärtor och tandvärk. Jag vågade inte kombinera alvedon och ipren med en stark värktablett igen med risk för att magen ballar ur totalt igen. Men jag har dem i väskan.. Vi har en uppsats att skriva. Efter det kan jag gå till tandläkaren. Vill inte ens tänka på vad det kommer kosta eller hur ont det kommer göra.

Dags att plugga lite kanske. För då känns allt så mkt bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0