Mamsen <3


Har nyss kommit hem efter den heldag med mamsen här i Örebro :) Hon åkte med upp i morse, självklart skulle det krångla så att vi blev 55 minuter sena. Ska inte klaga eftersom det inte har hrånglat mer än en gång sen jag började resa igen i september men det är så typiskt att det ska krångla när någon annan är med känns det som. Kom iaf hit och såg hur vi bor och sedan gick vi och tog en snabb fika i skolan innan vi åkte till stan. Gick runt och shoppade några timmar, käkade och gick till stationen. Kändes tråkigt att hon åkte hem, vi har inte setts på länge och dagen gick så fort!

Satt och tänkte på min mor hela vägen hem, hon är en underbar människa :) Det är så skönt att vara med henne, det är inte jobbigt eller ansträngande på något sätt att vara med henne. Kan bara var mig själv och det humör jag är på. Vi kan gnälla ihop över allt möjligt när vi är på det humöret, vi kan prata allvar om jobbiga saker och vi kan skratta så vi gråter. Är så glad att du är som du är mamma!



Julafton 2006


Nu är jag helt slut i ryggen och myser av att sitta ner under en gosig filt :) Ska titta på lite serier som laddas ner nu och sen blir det nog att sova. Har en hel del sömn att ta igen sen helgens jobb.. Va med Monk och barnen från 7.30 till typ 20 på kvällen så det blev en lång dag med lite sömn. Men underbart att vara med barnen när jag vart ifrån dem så länge :) Monk också så klart <3 Märkte för första gången hur mammig Wilma blivit! Kändes konstig att man inte "dög" stundvis, så va det ju aldrig med Jacob. Men Wilma är ju inte lika van vid mig eftersom jag vart borta mkt under sommaren och hösten nu pga jobb. Men det blir bättre sen, jag ska allt vinna över henne också ;)

Nu ska jag dricka julmust och äta choklad, mums. Första julmusten för säsongen och åt min första lussebullen idag, ljuvligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0