Julfirandet är äntligen över

Njuter av lugnet och ensamheten :)
Jobbade 7-13.30 igår och det va riktigt kul! Hemskt att gå upp så tidigt men roligt folk att jobba med och det är en helt annan sak att jobba på dagen. Roligt att träffa vårdtagarna mer och även dagpersonalen. Sen stressa iväg till pappa & co där storasyster med familj var, käkade mat, umgicks och såg på Kalle. Sen kom tomten och ungarna blev galna. När julklappsutedelningen äntligen var slut åkte vi hem till mamma, Anders och Anton :) Jag hade ju inte hunnit få klart Antons julklapp så jag fick sätta mig med det en stund! Eftersom Anton, Anders och Niklas skulle få likadana stickade SAH-strumpor kunde ju inte Anton få sin paket senare.. Vi delade ut julklappar, åt god julmat och sen tittade vi på julkonserten från Örebro, fast jag somnade. Kände att jag va på väg att bli sjuk redan på morgonen och det blev ju såklart värre efter jobb och stress. Skönt att nana en stund med familjen samlad och brasan tänd :)


Mamsen i våras <3



Kom hem ganska tidigt och somnade innan elva. Så otroligt skönt att sova när man är så trött. Hade nog kunnat sova hela dagen, känner mig inte alls bra idag :( Jag som skulle städa och greja.. Julklappar och stora påsen med tvätt som tvättades hos familjen står fortfarande i hallen. Men jag har ju gott om tid att ta tag i det så det är ingen stress.

Känner för att sova men måste plugga. Har gjort färdigt delar av det jag ska göra men ska skriva färdigt forskningsstycket och kommentera arbetet innan jag skickar vidare det till Fia som sen skickar till Sara som sen skickar till mig som sen... Undra hur många gånger arbetet kommer gå runt tills vi är nöjda.. Antagligen ända tills torsdag då det ska lämnas in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0