Julbord :)


Ikväll var vi som sagt på julbord som representanter för UMR, kul att komma ut och träffa nytt folk. Skönt att komma ut över huvudtaget och göra något annat än att plugga.

Vi promotade oss rätt bra, fick sålt lite grejer och knytit lite kontakter. Det bjöds på underbar underhållning, flera olika sångare som va sjukt bra! Sjukt bra av Kalle att anordna allt detta, synd att han själv inte hann njuta så mycket utav kvällen eftersom han hade fullt upp med alla mat och andra bestyr för att få kvällen att flyta på.

Eftersom det inte blir mycket bilder nu för tiden kan vi väl köra en bildbomb nu då när jag äntligen orkat föra över bilder!

Sara, Anahita, Joachim & Jag




Björn

Goa Kalle!




Kalles pappa, bästa underhållaren någonsin. Ska jag ha fest någon gång ska han vara med!




Såhär har det sett ut denna veckan.. 45 minuters plugg och 15 minuters paus då vi stickar sockar. Haha :)
Har lärt Sara och Fia att sticka och de är nästan lika beroende som mig nu!


Nu är det dags att nana, imon blir det tågresa med Sara ner till vårt kära väst. Ska inhandla lite julklappar och kanske något till mig själv innan jag åker hem till Monk och barnen. Längtar efter mina ungar om bääästiseeen!!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0