Framsteg


Woho, jag har precis ätit en smörgås! Illamåendet och trycket i magen gick över och istället kom det där äckliga illamåendet man får när magen är helt tom och det känns som man får upp syror i munnen. Vågade inte äta mer än en macka men nu mår jag iaf ganska bra! Orkar knappt stå eller gå men så länge jag håller mig still så går det fint, kan till och med sitta upp utan att må illa nu.

Ska det gå 48 timmar efter att man spytt sista gången eller efter att man blivit symtomfri? På vårdguiden stod det att man kan smitta i upp till 3 veckor efter att man blivit frisk, lät ju fantastiskt..

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på I am legend en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0