Effektivt


Idag har vi vart sjukt effektiva och duktiga! vi träffade våran handledare 9.00 i morse och efter det gick vi direkt hem och började med analysen på riktigt. Vi har kommit en god väg och ska sitta en stund till innan vi ger oss för idag. Man vill inte riktigt lägga av när det går bra för man vet hur otroligt jobbigt det är när det går dåligt.

Har lärt Sara och Sofia att sticka idag :) Haha. Sara har redan påbörjat ett par sockar och Sofia tränar fortfarande på att sticka aviga maskor. Roligt när man kan lära ut något som man tycker är så roligt!

Känner mig otroligt tankspridd just nu. Tänker på julklappar, uppsatsen, hemresa, hinna träffa vänner, UMR, jobb, sätdning, tvättning och hur mycket som helst. Får lite panik på mig själv ibland för att jag har ett så stort behov av att planera allt så detaljerat som möjligt så jag känner att jag har koll på allt. Det är så mycket att hålla koll på och det är jobbigt att prioritera.

Just nu försöker jag fokusera på denna veckan. Den innehåller först och främst plugg, tvätt och Jacobs luciafirande på dagis. Det är de viktigaste sakerna. Ska bli så mysigt att få följa med till Jacobys dagis och se deras luciafirande så det ser jag verkligen fram emot :)

Nu orkar jag inte babbla mer, blir bara mer förvirrad tror jag och då spårar det ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0