Wilmus

I natt gjorde jag färdigt sockan och är imponerad över hur fort jag lär mig saker, blev ju skitbra! Så nu blir det sock-stickning, blir nog en del som får det i julklapp.
Ska sticka om Wilmus mössor också. Testade dem på henne förut och de passade jättebra, men hennes huvud kommer ju växa en del tills det är dags att använda dem. Men jag älskar ju att sticka så det är bara bra att ha projekt :)

Blev inte mkt sömn idag, kunde inte somna med en gång i morse och skulle upp vid två då Monk skulle lämna av Wilma innan tre. Men jag kom upp vid halv tre, gick ner och hämtade upp Wilmus :D Kollade posten och hade fått visakortet från nordea, härligt att det går så fort.
Sen lekte jag och Wilma på golvet i en timma, såg henne krypa för första gången. Hon är så lik Jacob, superglad mestadels och aktiv. Hon tittar på en och blir så glad att hon bara skrattar. Snuttegumman :)

           

Sen kom Monk lite efter fyra, vi tjötade lite. Börja göra ordning mat, skulle bjuda Pontus på tacopaj, så vi kom fram till att hon skulle hämta Jacob på dagis och komma tillbaka och äta middag. Det är så underbart när man verkligen märker hur glad han blir av att träffa en. Då bär jag gärna runt på honom och låter honom vara med och laga mat :)

  


Sen åkte jag och Pontus hem till hans familj, hans syster Pernilla bakade bullar och hans pappa visade kort han tagit med sin nya systemkamera :) Pernilla va sjuk och kunde varken känna smak eller lukt men hon va rastlös och vi blev inte ledsna av lite nybakta bullar! Blev kvar där ett par timmar och nu har jag precis kommit hem igen

Känner mig lite sterssad över allt jag tänkt hinna med nu.. Ska äta, lasta ur diskmaskinen och stoppa in resten som ska köras imon, rensa frysen, laga tacopaj igen + köttfärssås, ner till tvättstugan och köra några maskiner. Kanske ska städa upp lite i klädkammaren också om jag orkar.

Bäst att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0