Tvång


Har fastnat framför ett program om tvångstankar. Det får mig att vara otroligt tacksam över att jag inte har några tvångstankar alls. De är så medvetna om deras tvångstankar och vissa vet vad det bottnar i men kan ändå inte stoppa det. En kvinna har ständigt tankar om hundar som skadas, hon kan inte längre se på tv, lyssna på radio eller gå ut pga risken för att se eller höra något dåligt om hundar. Läskigt.

Tänkte att jag skulle få gjort en hel del innan jag lägger mig eftersom man oftast är piggare när man kommer hem från jobbet än sen när man vaknar, men jag är helt slut. Ögonen gör ont och det känns som kroppen sover så det är väl bäst att krypa ner i min underbara säng och hoppas på goa drömmar :) När jag vaknar kanske jag har fått sms-avi och kan hämta datorväskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0