Torsdag


Hur gör man för att sova ordentligt? Jag kan räkna på en hand hur många gånger jag sovit en hel natt utan att vakna 2-8 gånger för att kissa, dricka eller bara vaknar och byter snus. Inte konstigt att jag är så trött. Kateter på natten vore kanon, synd att det inte bara är att koppla på och av.

Har pratat med Jocke som varit i lägenheten och kollat. Han sa att den va jättemysig :) Längtar verkligen efter att åka dit. Men det roligaste av allt är ju packningen och göra iordning innan man åker, haha. Alltid den roligaste delen. Ska bli så skönt att träffa Jocke igen, älskade vän! Ska bli skönt att han honom vägg i vägg.

Har precis ätit soppa, snart dags att bege sig till jobbet. Fjärde natten, hoppas den är lugn. Ska bli så skönt att vara ledig 2 nätter :)



Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips och massa mer:)



hjälp mig gärna med min dagens fråga:) skulle vara snällt!

2010-08-12 @ 21:12:37
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men sanna, inte fan sover du väl med snus i munnen?:O

2010-08-13 @ 17:55:04
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0