Spider


Fick nyss syn på en spindel i taket så jag drog snabbt fram en stol, hämtade en tidning och klubbade ihjäl den äckliga saken. Usch. Jag mår verkligen illa utav spindlar ibland. På jobbet finns hur mkt spindlar och kryp som helst. Speciellt "pappalångben", kommer inte ihåg vad de heter egentligen men äckliga som satan är dom.

Har bara 3 arbetsnätter kvar denna månad!! Underbaart. Sen i september blir det kanske bara 1 natt, skönt.

I natt började jag lära mig hur man stickar sockar, nu vet jag hur man gör hälen :D Trodde det skulle vara skitsvårt men det gick ju riktigt enkelt och bra. Varken jag eller Gudrun har gjort sockar innan men hon kan läsa beskrivningar och tillsammans förstod vi. Nu är det bara tå-delen vi ska klura ut i natt. Roligt att avancera med stickningen. När man väl lär sig läsa beskrivningar kan man ju sticka vad som helst typ. Ska lära mig sticka tröjor också.

Är väl dags att packa iordning inför jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0