School


Helt sjukt hur mkt jag längtar efter skolan och kurskamraterna. Mest längtar jag efter att sluta jobba. 7 nätter kvar, sen en vecka ledigt :D Märks att man är trött på jobbet när man börjar räkna ner. Förra månaden va jag så inställd på att det va mkt jobb så då tänkte jag inte efter. 5 dagars ledighet förra veckan fick mig att känna hur underbart det är att vara ledig.

Men jag ska väl vara glad. Om en månad längtar jag tillbaka till jobbet och önskar att jag kunde ha ett jobb istället för massa plugg. Varför är man aldrig nöööjd?

Nu ska jag leta fram det röda garnet som ska med till jobbet, ska göra en testversion-mössa till lilla Wilmus :) Blir nog en hel del mössor till barnen om Monica tycker om dem :)




Nu blir det dusch. Känns så meningslöst att duscha innan man ska till jobbet och befinna sig runt mängder av avföring men man känner sig ju fräsch en stund..


Kommentarer
Postat av: klia

Haha, jag läste det i slitz :)

2010-08-12 @ 18:55:29
URL: http://klia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0