Satan.


Det är så tröttsamt att vara sjuk fastän man inte är sjuk. Går inte att beskriva men jag är så trött på min mage och att den spårar ur. Visst att jag jobbat väldigt mkt men för övrigt har jag ju tagit det ganska lugnt. Det kanske var för att jag inte tog det lugnt när jag väl var ledig förra veckan. Nossebro marknad, shoppingdag i GBG och Ullared va kanske inte något man skulle gjort så tätt.


Nu har iaf min hungerkänsla försvunnit och jag blir påmind om att äta när huvudvärken kommer. Kanonfint. Får schemalägga ätningen.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Vilket är skitsvårt, känner att jag borde göra massa när jag väl är ledig men jag orkar ju inte så jag har inget annat val.
Det enda jag ska göra är beställa kurslitteratur och boka tågbiljetter inför hösten. När huvudvärken går över ska jag ringa Jocke också och se om han vart i lägenheten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0