Sallys


Nu är alla ärenden klara, har överfört pengar för hyran till Jocke, packat allt utom kylväskan och datorn.
Käkade lunch på Sallys med Monk & Wilma, Sabina & Meya och Johanna & Leon, liten resturang och tre hungriga barn va ju inte den lugnaste lunchen jag haft ;) Men ett leende gör att man glömmer att de nyss gnällt. Träffade även Emmelie som jobbar där, härlig tjej som alltid får mig att minnas högstadiets roliga delar.

Sen hämtade vi Jacoby som va superglad :D Lovelovelove that kid. Kommer sakna mina busungar när jag inte kan träffa dem på 2 veckor! Känns faktiskt väldigt tråkigt, är så van att träffa dem minst en gång i veckan. Men nu fick jag iaf träffat Jacob innan jag åker!

 
Första gången på Lygnared med Jacoby :)



Är sjukt trött men måste fixa disken också. Och tömma kylskåpet på det som kommer bli dåligt. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0