No good


Har vart en underbart skön dag med mamsen :) Tyvärr har magen bråkat som tusan och det har gjort ont lite överallt i kroppen :( Tragiskt att inte kunna gå en promenad utan att magen ska få fnatt. Men det är bara att härda ut, det ska nog bli bättre.

Idag har vi tjötat, fikat, mamma lärde mig hur nordeas internetbank fungerade, umgicks med lillebror, jag lagade lasagne, somnade på soffan i 1,5 timma tror jag, åt blåbärspaj och såg lite på fångarna på fortet.

Lillebror hörde idag på radion att Elin kan få flera miljarder i skilsmässan från Tiger Woods och då insåg Anton att man ska gifta sig rik, han tänker därför gifta och skilja sig från ingen mindre än Dolly Parton! Haha, det va den enda han kunde komma på som va känd. I hans försvar skyller jag på att han va morgontrött.

Jag är så extremt trött nu. Att gå upp 4 på morgonen är inte så bra. så nu blir det nog att sova :) Imon ska jag hem till storebror och kolla på hans lägenhet, han flyttade ju bara i mars.. bättre sent än aldrig typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0