Newnewnew


Nu sitter jag här med min nya dator :D Har gjort det en bra stund nu och fixat och grejat. Så loooligt äre det. Visade sig att jag inte läste så mkt om datorn innan jag köpte den, det fanns ju massa saker på datorn som jag inte visste skulle finnas. Haha. Dessutom fanns Office med Word och allt så nu slipper jag vara olaglig och ladda ner det!

Ljudet är ganska bra också :) Nu ska det bara överföras lite musik och grejer från de andra datorerna. Snart kommer Maria och hittar väl ännu mer som kan fixas och behöver hämtas.

Nu ska jag trycka i mig lite mediciner så jag slipper ha samma helvete med magen som igår. Jag vägrar ha så ont igen.



Jag har webcam också! Haha.


Kommentarer
Postat av: e

Vill bara säga att jag har svarat på ditt mail nu.

Ta hand om dig. / E

2010-08-06 @ 17:51:43
URL: http://jaggerdigmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0