Maxi

Ibland är jag onödigt obstinat, envis och rent ut sagt dum. Inser att jag ska handla såpass mycket att jag behöver två påsar, tar jag en vagn eller en sån vagn där man sätter två korgar som är närmast scanner-hyllorna? Nej, för när jag kommer in på Maxi och det ser ut att vara mycket folk blir jag stressad och vill bara vara färdig. Om någon iakttog mig måste de nog tänkt att jag inte hade alla hästar hemma. Mot slutet blev det ju lite tungt också.

När jag betalat kommer jag på att jag ska hämta ut paket också, när jag ska ställa mig i kön kom jag på att jag glömt köpa snus. Så blir det när man stressar? Men det gick finfint det också. Sen skulle allt med hem på cykeln, hade det inte vart för en typ 10-årig flicka som satt i en bil och stirrade på mig hade det kanske gått smidigare. Varför blir allt värre när någon tittat på en? Då känner man helt plötsligt att man ska visa hur duktig man är, eller är det bara jag? Tror inte jag är ensam om det.



Nu har jag iaf toapapper och annat nödvändigt igen.

Rastlös som tusan efter slöandet i soffan så nu får jag göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0