Life

Det är bara tisdag men det känns som att jag varit här en vecka redan. Två skoldagar har varit och vi har varit så duktiga och verkligen börjat plugga stenhårt med en gång! Asbra. Känner mig lite översocial men det blir ju att man umgås mycket när man bor så nära, är mest hos tjejerna på övervåningen hela tiden. Lättare att tvinga sig att plugga när man inte är ensam. Så jag ligger bra till med läsningen nu :D Så skönt.

Tänker på att jag skulle lägga upp de där inlägget om helgen, har väl redan nämnt det 3 gånger men jag har inte hunnit. Det är väl mest för att det är roligt att lägga upp kort. Imon är en lång dag i skolan, slutar 17 så det blir nog en hemmakväll imon då jag hinner blogga mer. Och förhoppningsvis prata med Monkibonk, hatar när jag känner att vi inte hinner med varandra. Vi sågs för 2 dagar sen så det är ingen idé att ha panik men jag känner att jag missar så mkt. Svårt att anpassa sig till att vara borta så mkt igen.

På tal om att vara borta kom jag på att jag ska boka om nästa tågbiljett, kan åka hem på onsdagen istället för fredagen verkar det som! Gladglad :)

Är helt slut i kroppen efter zumba passer som va kul och svettigt och det ska bli så skööönt att sova så nu ska jag faktiskt somna med blött hår för jag orkar inte vara vaken längre eller föna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0