Here it goes, again.


Förut brukade inte magen stoppa mig från att göra saker även om det gjorde ont och jag kände att det va på g. Jag visste ju att jag kunde kontrollera det. Men efter förra veckans extrema attack får jag panik varje gång jag känner att det är på g. Alla attacker leder ju inte till sån magkatarr jag hade förra veckan men man vet ju aldrig. Nu missade jag iaf mötet på Folksam, hoppas Monk går dit. Kommer antagligen inte komma iväg till Nordea heller..

För att lindra min bitterhet har jag nu beställt datorväskan.. Jag kommer vara så lycklig när jag får den :) Nu ska jag kolla så alla kursböcker finns på bokus eller adlibris, sen ska jag göra lasagne och förhoppningsvis få sova några timmar innan jobbet..




Saknar husvagnssemestern!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo allt är mycket bättre nu men det va kritisk de första månaderana när jag bara spydde och gick ner ca 8 kilo....Men nu e allt på topp...förutom att jag känner mig otroligt stor, osmidig och klumpig då;) men det är väl sånt som hör till..haha



Du har en ganska stor kille du ser jag? Hur gammal är han?

2010-08-09 @ 12:00:36
URL: http://yennas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jahaja så busigt av mig att tro att han va din(A)..... bor du kvar i alingsås eller vad gör du nu för tiden?

2010-08-09 @ 12:36:22
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0