2 augusti

Det va full rulle förra veckan. Va helt slut efter alla arbetsnätter men va inte smart nog att vila. Umgicks med Monk och barnen, va på Nossebro marknad, slappade på torsdagen, shoppada i nordstan hela fredagen med Monk. Skönt att göra något utan barnen och komma ifrån stan :) Vi färgade våra hår, umgicks med Niclas på kvällen och på lördagsmorgonen åkte vi till Ullared med Pontus och Maria :)

Önskar att jag inte var så trött bara, humöret hade varit bättre om kroppen inte va helt slut. Men jag har haft kul, gjort mkt och nu kan jag ta det lite lugnare..

Blir nog en del extrajobb i veckan verkar det som! Vilket inte är kul men det gör att jag kan köpa ny dator, vilket verkligen behövs. Ska nog prata med ALS om höstens tider på jobbet också och se ungefär hur mkt jobb det blir..

Nu är frågan om man ska slappa i 45 min innan jobbet eller ta itu med tvätten som hängt på torkning och vika handdukarna som ligger i ikea-påsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0