1 day left


Lyckade ju inte alls hålla mig vaken länge igår. Somnade på soffan vid åtta tror jag. Vaknade till vid tio och la mig i sängen. Sov iaf till 08 så jag är nöjd över att jag inte vaknade pigg vid 06.

Det är ju så underbart att sova!



Har vart nere och slängt i en tvätt som snart ska är klar. Städade lite i klädkammaren igår och hittade en favorit-tröja som jag inte haft sen i våras tror jag, haha. Blev så glad!

Hämtade upp en bananlåda och resväskan också. Monica kommer och lämnar av Wilma lite senare så jag får sällskap också :) Kanske ska packa en del innan för när Wilma kommer har jag en känsla av att jag mest vill mysa och leka med henne om hon är vaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0