Allt

Just nu vill jag ha allt.
Har spenderat några timmar med Sarah och pratat om allt igen, allt det svåra och jobbiga, men även dem i våra liv som håller oss uppe och bryr sig om oss.

Kommer hem, ska stilla ångesten inför pluggandet med att faktiskt plugga. Och alla de känslor man glömt kommer tillbaka. Jag kommer aldrig bli färdig. Jag är så kass. Jag har skjutit upp det för länge, det går inte. Det är för mkt. Jag fattar inte. Vad är det jag ska skriva om? Vad är det jag vill få fram?

Och nu vill jag ha allt på en gång.
Jag vill ha juni 2011, va godkänd och färdig med skolan!
Jag vill ha bra pch underbara relationer med alla mina vänner
Jag vill att alla runt omkring mig ska vara friska och levande
Jag vill slippa köra slut på mig själv för att ekonomin ska gå ihop
Jag vill känna att jag är fri och glad!

För så kommer det väl vara i juni nästa år? Varför kan det inte vara så enkelt? Kan inte alla ta tag i sina jävla problem, hålla sig friska, skaffa sig ett bra och fungerande liv så vi kan grilla, bada, sola, umgås, skratta tills vi inte orkar mer och bara LEVA.

Kommentarer
Postat av: Mia B

BRA sagt, Sanna! :D

Men det är ju klart att det ser ut så nästa sommar! ALLT löser sig, bara det blir juni 2011.



/Mia

2010-04-23 @ 10:35:51
Postat av: Sanna Rosvall

Haha, tack! Känns som att det är en evighet kvar, en evighet av gnäll, suck, underkänt och skit. Jag känner mig så positiv när jag sitter och totalt kört fast med pluggandet ;)

2010-04-23 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0