Psykologi

Psykologi är roligt, men väldigt förvirrande tills man börjat fatta alla olika perspektiv..
Mitt största problem är att jag har minne som en guldfisk; jag läser ett kapitel och känner att jag förstår men några minuter senare har jag glömt vad jag läst. Vad gör jag för fel??
Några studietekniker har man ju lärt sig genom alla år i skolan så det är väl hög tid att börja använda några som kanske hjälper minnet.

För övrigt känns dagen väldigt grå och tråkig. Men samtidigt skön. Livet är konstigt. Datorn verkar nu fungera som den ska men jag känner mig ändå stressad och nervös över att något nytt ska hända, den har redan krånglat 3 gånger idag... Men nu har jag snart överfört alla filmer så då är det bara musiken och annan viktig skit som ska överföras, lika bra att få över det till den andra ifall datorn kraschar, den verkar ju vara på god väg. LIIIP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0