WRONG


Jag insåg precis att jag inte gör vad jag hade tänkt. Jag startade en blogg för att skriva av mig när jag behöver, oavsett vad det handlar om, som jag gjorde förr. Det gör jag inte. Jag skriver om saker som är viktiga för mig men jag håller det på en opersonlig nivå, som så många andra, och beskriver inte hur jag känner eller berättar om känsliga saker som hänt.
Bloggen är nog inte mitt svar på att försöka vara mer öppen och riva den muren. Det är för mycket som är för känsligt och det är inte det att jag inte vill att folk ska veta, vissa saker, det är nog det att visa sig svag som är det svåraste.

Detta inlägg har ingen poängen känner jag, mer ett konstaterande. Jag är nog mer privat än jag tror, beror det på rädsla för att bli dömd? Risken att folk pratar om saker i mitt liv jag inte vill att folk ska prata om och ha åsikter om? Förmodligen, nackdelen med att komma från en liten stad som Alingsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0