VFU

Jag får panik. Usch vad förvirrande hela praktik-grejen är!! Jag hatar tanken på att ringa en enhetschef på soc när jag inte ens vet vad jag ska fråga efter.
Jag vet inte vart inom soc jag vill praktisera, jag tror att jag vill vara på ungdomsenheten men där ingår även barn och det pallar jag nog inte..

Så irriterande att vi inte får mer vägledning, eller fan att jag gör en sån stor sak av det hela. Egentligen borde jag bara ringa den enheten det lutar mest åt och höra mig för vad de jobbar med och diskutera praktiken. Men jag är lika omständig som vanlig och ska göra saker på mitt sätt så jag får fortsätta fundera över helgen och sen ringa på måndag!!

Nu ska jag kolla om det finns andra verksamheter som verkar intressanta, ifall jag inte får någon praktikplats på soc..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0