Taggad

Det är inte kul att vakna i ren panik av att det ringer på dörren. Först "flöt" det in i drömmen men sen insåg jag att det antagligen va elektriker så jag flög ur sängen, hittade inte morgonrocken, förbannade snabbt mig själv för att jag sover näck och fick sen på mig mysbyxor och linne. Han ursäktade sig för att han väckte mig och jag skämdes som ett litet barn.

Men nu är jag ju uppe iaf! Tänkte att jag skulle lära mig dricka kaffe men jag mår ju alltid illa på morgonen så det kändes inte alls lockande.. Ska nog koka lite kaffe sen och se hur det smakar, va ju flera år sen jag drack kaffe sist.. Känns lite löjligt att "börja lära mig att dricka kaffe" men jag är så förbannat segstartad och kan lätt sitta som en zombie i 3 timmar innan jag får något gjort.

Har iaf redan gjort ett samtal, som inte har något med praktiken eller jobbet att göra men ändå behövdes. Nu ska jag snart börja "telefonterrorn" som mamma så fint uttryckte det nyss ;) Jag håller tummarna och hoppas på det bästa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0