SATAN

Det börjar inte bra.. Jag skulle sova till 12 så jag orkar jobba inatt och till och med orkat plugga lite i pauserna, men neej, jag vaknar vid halv 7 när Anders går upp. SUCK. Gick det att somna om? Big fat noooo.
Men morgonen har hittills varit roande, och lugn eftersom jag är själv hemma.

Igår fick jag världens bästa välkomnande av Jacob. Han Blev helt extas av att se mig så han sprang fram och kramade mig :D Hjärtat smälte!! Älskadeälskade unge :) Sen va han ganska "klängig" hela kvällen, mycket mysigt :)

Eftersom jag är så förbannat pigg ska jag plugga. Få färdigt den sista delen av tolkningsramen så Isabelle och Suzan kan börja analysera :) Vi är så duktiga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0