NU SÅ!

Nu händer det grejer. Pratat med enhetschefen på soc i alingsås, han gjorde mig extremt stressad eftersom de inte hade ngt möte igår pga att många anställda var sjuka, så jag får vänta en vecka till..
Pratade med mamma, som har lite kontakter hon ska undersöka, min mamma är bäst :D
Sen har jag lämnat meddelande till flera olika personer som inte svarade eller va på sammanträde så de ringer förhoppningsvis upp under dagen!!

Nu känns det bättre men samtidigt väldigt stressigt.. Måste ju ha ett definitivt svar i slutet av nästa vecka så jag kan besluta om lägenheten... Mycket just nu.

Men en sak i taget, många måsten och jag behöver verkligen lära mig att leva i nuet och få gjort det jag ska nu, dvs. PLUGGA.
Lätt att koncentrera sig med tusen bollar i luften, neej. Men livet består av utmaningar sägs det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0