Normalt

På något sätt känns det stabilt att komma till Alingsås. Det är alltid vad man förväntar sig och samma känsla infaller sig varje gång. Livet känns normalt, de senaste katastrofala dagarna känns så långt borta samtidigt som känslan fortfarande finns inom mig.

Jag känner inte samma stress eller oro över framtiden, eller så har jag vant mig vid den? På torsdag vet jag förhoppningsvis. Och då har jag kanske till och med fått se lägenheten jag så gärna vill ha.

I morgon fpr jag nog kameran också :D Beställde om den då jag insåg att det skulle at lång tid att få den från webhallen, beställde ifrån netonnet istället så levererades den med en gång :D Woho.

Nu ska jag nog försöka sova när jag ändå känner mig trött!
Som jag sagt tidigare så är Monks & Niclas soffa otroligt skön, så jag somnar nog fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0