LÅNG DAG

Denna dagen har känts som 2! Vart i skolan 9-16. På förmiddagen var det litteraturseminarium, blev väldigt intressanta diskussioner som flöt på bra. På eftermiddagen var det kommunikationsövningar som gick segt och stappligt, eftermiddagar är hopplösa när man haft en energisk förmiddag och sen ätit lunch. Men det gick, till slut va "rollspelen" över och det blev lite mer diskussion. En helt lyckad dag.

Men den var inte slut där! Åkte hem, städade undan det värsta och sen kom Jocke :) Vi lagade mat, gnällde om skolan, tittade på tv och åt flingor och fil. Haha, vi är så slappa :) Nu har han precis åkt hem och jag funderar starkt på att sova, då kommer jag upp tidigt imon. Men det kanske är bättre att ta en liten sovmorgon efter det är fest imon kväll? Så man orkar med? Får se, om jag lägger mig nu kommer jag säkert sova i över 12 timmar utan problem ändå!

En annan rolig grej som hänt idag är att de bytt bussar här i Örebro, nu är det lila bussar som går på typ biogas eller ngt. De ser tuffa ut och nu syns skillnaden tydligt mellan stadsbussar och landsbussarna eftersom de är blåa, lite kul.

Nu är det typ bestämt att Lisa kommer hit nästa vecka, ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0