Hey-Ho

Nyss gått upp, Lisa sover än :) Vet inte när hon la sig igår, jag la mig vid tio :) Haha.

Fick ihop sammanfattningen av artikeln så nu är arbetsbördan lite mindre..

NU ska jag övertala er att rösta emot en viktig grej som absurdt nog är laglig i Sverige:

Jag tycker ni ska göra en insats mot pälsdjurfarmning. Djurens rätt vill driva denna fråga till nästa val för att få igenom en lagstiftning mot denna industri. Det är något som vi alla kan vara med och påverka. Gå in på länken nedanför och skriv under. Gör en fin sak för de oskyldiga små liven som far otroligt illa!!!

Klicka här för att rösta.


Nu ska jag se färdigt på GREEKS och sen ringa ett viktigt samtal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0