Freitag


Kom nyss hem från skolan. Seeeeg dag men tråkiga redovisningar. Fick iaf tid att ringa ytterligare ett praktik-samtal. Sista chansen på soc, jag håller alla tummar, tår och annat som kan skapa tur..

Om en halvtimma ska mamma gå på visning på lägenheten jag sökt. Spännande och sjukt tråkigt att jag själv inte får se den live. Får se korten sen :)

Har nu betalat räkningar och är chockad över hur fattig jag är helt plötsligt! Blir att leva vääldigt snålt ett par veckor.. LIP.

Vi fick reda på de nya projektgrupperna inför nästa delkurs och jag är nöjd :) Vi ska fördjupa oss i Ryssland, haha, känns som ett väldigt tråkigt land. Men nu kanske man får chansen att ändra uppfattning och lära sig mer om landet..

Nu blir det att se det nya avsnittet av Greys Anatomy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0