END OF THE ROAD

Om någon frågade mig hur många samtal jag ringt, vad de heter som jag sökt eller vart jag ringt skulle mitt huvud explodera. Jag har skrivit ned alla namn, telefonnummer, städer, vad de sagt och jag är så trött på det nu. Jag gör så gott jag kan, ingen kan säga att jag inte försöker nå mitt mål, haha.

Jag har iaf 3 viktiga personer på kroken som kämpar för min skull, jag får förhoppningsvis svar nästa vecka och 2 utav dem är i Alingsås och de verkar hoppfulla :D Har fortfarande vissa jag inte fått kontakt med men det får jag kämpa med på måndag morgon. Hur jag ska kombinera detta med att få färdigt projektarbetet med gruppen får jag klura på. Gruppen kommer nog inte vilja ses senare än bestämt så jag kanske kan befinna mig i skolan och ringa samtalet ändå.

KAN INTE ALLA PUSSELBITAR BARA FALLA PÅ PLATS NU. Jag håller alla tummar och tår på att jag har en praktikplats, som jag vill ha, på torsdag. BARA 6 dagar kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0