WTF


Suck. Ibland hjälper det inte hur mkt man än försöker, allt är bara negativt. Efter det 3 timmars långa telefonsamtalet med Monk tänkte jag unna mig lite tv-tittande. Eller hur. Gick inget kul, debatt om kampsport, historia om religion, ekonomi och plastkirurgi. Det gav bara ångest och illamående.

Känns som att jag varit vaken i 2 dagar fastän jag gick upp för 6 timmar sen..

Börjar inse att denna månaden + december kommer bli allt annat än lätta och smidiga. Vi har seminarieuppgiften, projektarbete, ev. omtenta och hemtenta. Allt det hade gått ganska bra om det inte fanns idioter i denna värld som försöker göra livet surt för vissa i gruppen vilket bidrar till att de inte kan tillföra så mkt i skolarbetet. Det är så hemskt att se hur en människa kan utsätta en annan människa för sådan terror och inte kunna göra något. Vi gör det lilla vi kan genom att inte belasta med skoluppgiften och visar full förståelse men det hjälper inte direkt någon av oss. Jag menar inte att jag är arg för att det går ut över mig och att jag kommer få jobba extra hårt, det är väl en utmaning.., det är bara så förbannat irriterande att en människa inte kan inse att förhållandet inte funkar om båda inte älskar varandra och det logiska är att gå isär - utan att gå loss på personen som vill ut ur förhållandet. Inte fan blir det bättre av att det är små barn med i bilden.

Det är bara att tuta och köra så gott det går. Satan vad det kommer bli gnälligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0