Tlöött

Kikade på lägenheten igår och den va väldigt mysig. Hade inte många fönster men den va väldigt speciell och inte vanligt Alingsåshems-stuk. Nu är det stora problemet hur jag ska möblera, jag har ju helt andra möbler än vad han har som nu bor där så det kommer jag gå och fundera på i 1,5 månad.. Det kommer antagligen inte falla på plats förrän vi står i lägenheten med möblerna och testar. Jag vet iaf vart sängen och skrivbordet ska stå, och TV:n.

Idag träffade jag fastighetsägaren och intygade att jag är en lugn och civiliserad typ som inte ska ställa till besvär ;) Han var väldigt trevlig och snäll. Nu är det bara kontraktet som ska skrivas på.. Känns lite läskigt att säga upp min lägenhet utan att ha skrivit på ett nytt kontrakt..

Nu sitter jag hos Monk sen några timmar tillbaka. Jacob och Niclas är iväg och bakar hos Jacobs farmor och här har vi Monks mamma på besök. Alltid full rulle i denna familjen :P Själv är jag trött som satan, efter ytterligare en hyfsat sömnlös natt. Strax ska jag bära ner något till källaren och Monk ska tvätta.





Imorgon är det tomteparad, känns så galet tidigt. Hösten har bara sprungit iväg medan jag satt hemma med plugg och hysteri över framtiden. Haha, vad löjligt det känns nu i efterhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0