Socialpsykologi

Kom iväg till skolan och föreläsningen var väldigt bra! Lyckades hänga med och vara uppmärksam genom hela. Han var väldigt bra på att förklara så man förstod vad socialpsykologi handlar om och vad socialpsykologer fokuserar på. Innan tänkte jag att det va en utav grenerna inom psykologi som inte skiljde sig så mkt men det är ju faktiskt en helt annan grej. Idag har jag lärt mig något nytt :)

Jag har lärt mig en till sak, igen: Högklackat gör ont. Det gick ganska bra, tills jag gick av bussen och började gå hemåt. Då kom den brännande känslan och när jag kom innanför dörren trodde jag att det brann under fötterna. Varför utsätter jag mig för detta? Kommer fötterna ens vänja sig eller kommer det alltid kännas så?

Nu ska jag läsa om symbolisk interaktionism, känner mig för en gångs skull motiverad :) Kanske ska ta fram alla kartonger ur förrådet se också, kikade in där igår och det va spindelnät här och var, blääää. Men det är väl bara att bita i och göra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0