Sleepless


Igår trodde jag verkligen att jag skulle somna så fort huvudet landade på kudden. Men ICKE. Jag läste om Ryssland tills ögonen gick i kors och sved, klockan va väl då halv ett. Jag tror inte jag somnade förrän tre. Hopplöst. Hade tusen tankar i huvudet, jag kan inte sluta tänka på vilken stor förändring det kommer bli att flytta tillbaka till Alingsås. Jag kan inte sluta väga fördelar och nackdelar och fundera på hur det kommer bli..

Hur som helst.. Kom upp innan elva iaf, har ätit frukost och läst om Ryssland. Det är ett fascinerande land, jag fascineras av misär. Just nu är det mest frustrerande att det finns så mycket information och jag vill ta in allt nu, kunna allt nu. Och att mina gruppmedlemmar också kan allt så vi bara kan skriva rapporten och lämna in den.
Men det kommer vara en lika lång och påfrestande process som vanligt..

På torsdag får vi se resultatet på tentan..

Nu får det vara nog med alla dessa tankar på en stund.. Nu ska fokuset tillbaka till Ryssland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0