Once upon a time..

Är det dyrt med en städerska? Eller en kurs där man får lära sig hur man undviker att stöka ner så in i helvete? Jag ser knappt bordsytan på varken vardagsrums- eller köksbordet, i hallen och sovrummet är det en smal stig man kan gå på så man undviker att trampa på kläder och väskor och det ligger papper och böcker överallt + köket är fullt av disk, det klassiska berget.


Det är inte ens i närheten av såhär städat..


Men tänk vad skönt det kommer kännas, på typ söndag, när det är städat och diskat och förhoppningsvis har jag pluggat det mesta jag ligger efter med.. Helt sjukt att man hamnar efter redan första dagen. Men jag är inte ensam som tur är, bokbeställningen blir försenad för de flesta så det är ganska omöjligt att få läst. Dessutom är det svårt att undvika eftersom de tycker att vi första dagen på den nya delkursen ska ha läst 1 bok på 200 sidor + 3 andra kapitel. Asbra, nötter.

Nu ska jag snart se det nya Greys Anatomy, sen är jag redo att ta itu med allt jag nu gnällt om!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0