Naejj.


Att sova går inget vidare nu för tiden. Vaknade minst 7 gånger i natt, vände och vred och hade ångest, förstår inte vad problemet är. Är det mitt undermedvetna som vet att jag kommer få underkänt på tentan och skapar ångest i förväg? Jag kan ta stressen, det är hanterbart och lättare att stå ut med än ångest.

Skulle egentligen vart i skolan nu, det skulle visas någon film fram till lunch. Men jag satsar på att komma iväg till förelsäningen som är efter lunch istället.

Funderar på att åka till Alingsås redan på onsdag. Det blir alltid såhär, när det är planerat att åka till Alingsås försöker jag alltid lyckas åka tidigare än tänkt, jag vill fly från pluggandet. Men det funkar inte, speciellt inte nu. MEN, den boken vi ska ha läst tills idag finns på biblioteket i Alingsås, så av den anledningen är det ju rimligt att åka tidigare.

I slutet av veckan ska jag färga håret!! Har inte gjort det på säkert 2 månader? Så utväxten är ganska stor och hånar mig varje dag. Lite färg i håret kanske gör livet lättare. Men jag hoppas på andra saker i helgen som definitivt kommer få livet att kännas lättare.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0