Lugnet före stormen

 


Är fortfarande lugn. Har inte pluggat särskilt mkt, fått något grepp om tentaämnet eller pluggat med Jocke. Jag har trots detta ingen ångest utan känner mig LUGN. Jag har nog inte fattat att jag har tenta på onsdag.
Imon och på tisdag ska jag plugga ihop med vännerna igen och då kanske ångesten och stressen kommer igen.
Just nu är jag mest likgiltig. Eller nej, jag är ovanligt glad idag jämfört med hur jag vart de senaste veckorna.
Tänk att sms kan göra en så glad :)

Har iaf fått diskat, städat, rensat bland underkläder och andra onödiga saker.



Nu är frågan om jag ska se ensam mamma söker eller plugga? Efter ems kommer knocked up, lite smått sugen på att se den igen, men å andra sidan känns tanken på att plugga ganska okej så det är väl lika bra att passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0