LUCK


Pratade förut med mamsen på msn om att jag vill köpa ny soffa och kom därav in på min ekonomi och mitt konstanta behov av att köpa grejer. Men för en gångs skull vill jag inte ha det NU utan sen, en soffa har jag ju funderat på sen innan Monk & Niclas köpte min drömsoffa, bastards. Haha. Om jag har råd och plats med en sådan så kan vi ju bara hoppas att det går att delbetala den på ett perfekt sätt som gör att jag fortfarande har råd att köpa mat. Men tills dess får jag stå ut med mina soffor som ser bekväma ut men som inte riktigt är det..

Mitt i alla tankar om soffor och att jag faktiskt inte har något mer jag längtar efter att få köpa (brukar ju ha långa listor på möbler och skit) så får jag ett mejl från Ellos. Satan, tänker jag som vanligt. Jag har ignorerat deras mejl och tidningar vääldigt länge men nu testade jag mig själv på deras super-rea. Den va ett SKÄMT. Jag blev så glad när jag insåg att jag inte gillar stilen de har nu, jag hittade en cardigan, en t-shirt och resten va underkläder. Trots att jag är snål som satan så kom det upp i nästan tusen kronor. Men jag har inte beställt något, jag sparade det i önskelistan. Jag är stolt över mig själv.

Jag har även hunnit med att lära mig lite om Ryssland, dessutom vart en riktig pluggnörd som mejlat sina gruppmedlemmar med bra länkar på en fredagskväll. Det är i stunder som dessa jag tänker på alla som just nu gör sig iordning för en utekväll eller överhuvudtaget umgås och jag känner mig lite smått tragisk. "Man ska inte jämföra sig själv med andra", haha, eller hur. Jag får ta mitt straff för att jag är så otroligt slö och har noll självdisciplin så det enda som någorlunda funkar är att ge mig själv utegångsförbud en hel helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0