Klockrent


Spelar ingen roll när jag lägger mig eller när jag går upp, runt 17-19 hamnar jag i en extrem trötthet, varje dag. Det är en såndär paltkoma man kan hamna i efter att man ätit, men för mig spelar det igen roll om jag ätit, vad jag gjort under dagen eller vad jag ska göra. Många gånger tänker jag att jag ska ta tillfället i akt att somna så jag slipper bli övertrött men de blir sällan så, känns urlöjligt att lägga sig så tidigt trots att jag många gånger behöver ta igen missad sömn och undvika att vara uppe sent och bli övertrött.

Badade i ca 25 minuter tror jag. Jag försökte slappna av men det är något utav det svåraste som finns. I sådana stunder kommer jag istället på tusen andra saker jag vill eller borde göra. Men jag tvingade mig själv att ligga kvar en stund..

Insåg nu att jag sa till mamma igår att jag skulle ringa henne när jag vaknade. Det blir ofta såhär, jag säger att jag ska ringa men sen gör jag inte det. Jag är så grymt bra på att isolera mig och jag skulle nog klara mig väldigt länge utan att prata med någon.




Jag vill SOVA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0