Jahaja


Jag är inte morgonpigg, jag försöker bli en morgonmänniska men det funkar liksom bara inte. Blev väckt av en ringande telefon idag, sen gick det inte att somna om. Hade vart skönt att lägga sig och sova en halvtimma innan jag ska iväg och vaccinera mig med Sara men jag måste försöka tanka ner sagan om ringen triologin så de hinner bli färdiga tills imon.. Typiskt att det alltid ska krångla och att man inte kan hitta det man vill ha bland alla som finns.

Vet nu iaf att det blir praktik på aktivitetshuset i Alingsås, samtalet i morses var ifrån Anders i Borås som meddelade att myndigheten inte har möjlighet att ta emot praktikanter, jag blev inte så chockad. Klart att jag blev lite besviken eftersom jag under diskussion med vännerna i skolan igår kom fram till att våga satsa på den praktiken om jag fick den. Men nu är det helt klart, ska bara ringa Evelina och praktiksamordnarna så de kan kontakta Evelina och godkänna praktikplatsen. Att de inte godkänner den finns inte som alternativ. Då hoppas jag av. Orkar fan inte mer krångel.

Nu är det dags att ge sig in bland torrent-djungeln igen och vara olaglig. FYY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0