HAPPINESS?

Jag somnade 40 minuter in i sista filmen.. Det va ingen bra idé att hämta täcket och bädda ner sig, piggheten försvann med en gång. MEn oj vad gott jag har sovit!! Denna luftmadrassen är verkligen skön, och det är mysigt att sova i vardagsrummet. Känns som ett pyjamasparty med sig själv. Haha.

Nu är det nya Greys Anatomy nertankat! ´Men skorna som jag beställde igår har redan kommit till utlämningsstället så frågan är om jag ska hämta dem innan eller efter jag ser avsnittet?? Kan inte bestämma mig. Det är så skönt att sitta här.

Sen är iaf planen att plugga, försöka sammanställa all bra info vi hittat om Ryssland, dela in det under olika rubriker och se vad vi mer behöver leta efter. Struktur är braaa.

Ikväll blir det singstar med vännerna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0