Fantastiskt

Tomteparaden va mys, men den kändes mkt kortare än förr? Men det brukar väl vara fyrverkeri efteråt på savannen? Kanske det va men vi gick inte dit iaf. Skönt nog träffade jag knappt någon jag känner, jag får ju lite torgskräck och förstår egentligen inte varför jag går på sånt. Men det är ändå roligt och mysigt. Mycket folk och många glada små barn :)

Jag älskar mina nya skor, tack vare dem så frös jag inte alls! Medan Monk och Maria skakade av kyla. Bra skor är nyckeln till lycka. Fantastiskt!

Sen va vi hos Monk en stund innan vi mötte upp Liljedahl och åkte med henne till Ängabo. Tjötade en stund innan jag och Maria käkade. Nu har jag ätit schnitzel två dagar i rad, så förbannat gott.

Är väldigt nöjd med helgen för en gångs skull. Förutom att jag glömde av Therese i allt fläng fram och tillbaka i fredags. Satan. Just nu känns livet stabilt och lugnt. Helgen har gett mig mkt information som gör mig säker på framtiden, på nästan alla plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0