FAILURE

Sagan om ringen-maratonet gick sådär!

Vi tar det från början som vanligt..
Gick upp vid tio, dammsög, beställde skorna, duschade, ringde Evelina (praktiken) och meddelade att jag gärna praktiserar hos dem!
Åkte till skolan, föreläsningen var inte ens intressant de 10 första minuterna så jag, Sara och Jocke drog hem till Sara i första pausen. Va hos henne en stund innan vi gick till Willys och handlade ingredienser till tacopaj + snacks. Fia och Gentiana joinade oss på bussen hem till mig. Vi lagade mat, tjötade om löjliga konflikter som uppstår runt omkring ibland, rasism osv.

Vi drog fram en uppblåsta madrassen som ligger i det andra rummet och sen började vi se första filmen, en halvtimma in i filmen anlände Patrik. Mkt tjöt, kommentarer och flams under båda filmerna. Efter andra filmen började snacket om att ringa taxi och efter en stund ringdes det taxi och nu har de precis gått. Jag sitter nu här och är pigg, funderar på om jag ska ta ut täcket hit till vardagsrummet och se den sista filmen. Känns segt att inte se den nu när jag sett de två första ju! Och somnar jag så gör det ju inget.

Nu kör jag solo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0