Dvala


Jajjemen, efter lite mer än 2,5 timmas väntan i bitande kyla kom vi in, fick ställa oss i en annan kö, sen en annan kö och sen fick vi sprutan! Vilken otrolig lättnad att äntligen fått det ur världen. Och det gjorde inte ens ont! Fantastiskt.

Hann hem i tid till tvättningen och nu är tvättomgång 2 igång. En tvätt kvar och sen är det klart för denna gång. Ska bara komma ihåg att ta med alla tidningar och skit som ska slängas, det har lyckats bli en överfull ikeapåse så det kommer bli tungt och göra ont i axeln, men det kommer kännas gött när det är färdigt.

Till min stora besvikelse har varken One Tree Hill, Greek eller Gossip Girl kommit idag.. Säsongsuppehåll? Orkar inte hålla koll. Desperate housewives och sisters & brothers kom inte igår så det är väl så. Men jag fick ju iaf sett two and a half men, how i met your mother och House.

Nu ska jag försöka motstå soffans temptation och sätta mig i köket och läsa socialpsykologi och fundera på om jag ska åka till Alingsås imon eller på torsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0