Carpe diem my ass


Jag överger empowerment, har nu läst om de olika synsätten och användningssätten och jag borde läsa vidare för att förstå men jag orkar inte. Blir så trött av att bara läsa, läsa, läsa.

Så nu byter jag fokus till Ryssland.. Ska försöka få lite ordning på all info vi hittat så vi har någon slags grund när vi ses i gruppen på tisdag. Hurra, ser inte fram emot december månad.

Jag har så svårt för att leva i nuet. Jag kommer hela tiden på mig själv med att helt plötsligt börja tänka på nästa vecka, veckan efter det, nästa månad, flytten, praktiken, ekonomi, sommarlov, jobb, c-uppsats. Jag kommer vara den som ligger på dödsbädden och önskar att jag levde mer i ögonblicket. Men just nu önskar jag att jag kunde fokusera på det som behövs göras nu istället för att försöka planera framtiden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0