Apatisk

Det gick väldigt snabbt att säga upp lägenheten så jag hann till skolan i god tid, fick ut tentan och såg betyget svart på vitt, va ju tvungen att försäkra mig om att de inte skrivit fel i mejlet! Haha. Dagens föreläsning va väldigt bra och intressant, alltid så skönt när en föreläsare bekräftar att saker man tänker är sant och att det är normalt. Det va precis det föreläsningen handlade om, avvikande beteende och just det att alla söker bekräftelse och att bli sedda. Det är vad våra liv kretsar runt, känns lite meningslöst och patetiskt när man tänker på det.

Nu är det kolsvart ute och jag är sjukt trött som vanligt. Undra om jag hade vart piggare nu om jag hade ätit varm mat istället för mackor förut? Jag behöver en kost-lärare för att komma förbi dessa problem. Nu är jag ju så trött att jag inte orkar laga något, dessutom har jag inte handlat så det finns typ inget att göra. Vill ha mannagrynsgröt med äpplemos men jag har ingen mjölk. Värmer nog lite soppa innan jag hittar mod nog att ta fram kartongerna ur förrådet på balkongen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0